زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

زینب خانم کوچولو

شیطنت های زینب کوچولو و تبریک سال نو

1390/12/27 1:06
نویسنده : مطهره
550 بازدید
اشتراک گذاری

زينب کوچولو خيلي شيطون شده.قلب.ديگه توي خونه باهاش دارم يکسره بازي ميکنم.شب هم که ميشه نوبت باباش ميشه..
ديگه برام يک مشکل شده اين موضوع>اما خونه مامانم که ميرم انگار دنيا رو بهش دادن اينقدر جا براي کنجکاوي داره که کمتر سراغم مياد
رفتم يکسري مطلب درباره نوع بازي بازيهاي ابتکاري از کتابها و اينترنت جمع کردم  ولي باز نميدونم باهاش چي کار کنم متفکر
فکر کنيد از صبح که ازخواب بيدار ميشه دقيقا بعد از صبحانه و گاهي در وسط صبحانه خوردن دستم رو ميگيره وبه بازي مورد علاقش ميبره..
تاب بازي ميکنه بعد دستم رو ميگيره دور و اطراف اتاق تا هر بازي که ميخواد انتخاب کنه .خلاصه نقاشي ميکشم براش .خانه هوش رو براش ميچينم/مثلا براش خريدم که سرش گرم بشه سر منو گرم کرده/ديگه روزي 3 الي 4 بار ميشينه عکسهاي موبايلم رو ميبينه
اينقدر هم با اشتياق ميبينه که انگار تا حالا نديده..اگر هم قايمش کنم که يادش نيفته بالاخره از صداي اسام اسي چيزي پيداش ميکنه وميگه عکس..
خلاصه تا ظهر که ميرسه ديگه بازي براش نمونده شروع ميکنه نق زدن .گریه.حالا ببين چطوري ناهار درست ميکنم..همينجوري آويزونمه من مثلا دارم بررنج آبکش ميکنم..چه برنجي بشه اون.اما خدا اين پدر اذان رو بيامرزه ..تا صداي اذان رو از تلويزيون ميشنوه ميگه الا و ميدوه تا جانمازش رو بياره
نمازش هم ديدنيه ..يک سجده هاي طولاني داره که بيا وببين فرشتهخلاصه ناهارش رو که خورد تا موقع خواب بعد از ظهرش فک کنم 10 تا بازي ديگه ميکنيم.خمیازه.از بازيهاي راحت نشستني مثل لي لي لي حوضک و کلاغ پر واتل متتل وتاب تاب خمير گرفته تا بازيهايي پر تحرک مثل عموزنجير باف وآسياب بچرخ ..............و......
..واي يکي منو بگيره؛خمیازه    
جیگرش رو برم من دیروز اولین جمله اش رو گفت.تعجب.خونه مامانم بودم  زینب پیش خواهرم در اتاق دیگری بود ..بعد اومد پیش من گفت "ماماااان نینی خوااااب پیش"گفتم چی مامان؟دوباره همون رو گفت...منظورش رو نفهمیدم..که دیدم خواهرم از توی اون اتاق میگه که عروسک زینب رو براش خوابونده وزینب اومده به من بگه که نی نیش لا لا کرده.قلب

الان هم که روزهای پایانی سال 90 هست همه دارن خونه تکونی میکنن ومن وقتی بیداره جرات نمیکنم کشویی \دکوری چیزی مرتب کنم چون میخواد کمک بکنه و چنان با اشتیاق میاد که انگار جالب ترین اسباب بازیه براش هورا

اما یک سال دیگه گذشت وزینب تو این 1 سال چقدر بزرگ شد چه کارهایی یاد گرفت و چه کلماتی یاد گرفتقلب

راستی پیشاپیش سال نو مبارک  قلب انشاالله سال خوبی برای هممون باشه وسال ظهور آقا امام زمانبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)