زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

زینب خانم کوچولو

زیارت امام رضا

1391/12/23 1:00
نویسنده : مطهره
809 بازدید
اشتراک گذاری

یا علی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی

من تو رو صدا کنم تو هم منو دعا کنی

من تو رو صدا کنم تو هم منو دعا کنی

رضا رضا.........رضا رضا

 

به نام خدا

بالاخره ما رو امام رضا (علیه السلام) طلبید و با بابا و شما ومامان جون راهی مشهد شدیم

خیلی مشهد رو دوست داری طوری که هر وقت تلویزیون گنبد امام رضا رو نشون میده با کلی ذوق وخوشحالی فریاد میزنی " مامان بیا داره مشهد رو نشون میده"

دفعه قبل که رفتیم اردیبهشت ماه بود که  19 ماهت بود که بیشتر دوست داشتی اونجا بدو بدوکنی.من هم به دنبالت توی صحن میدویدم و صدات میزدم "زینب وایسا"اما  نگاه نمیکردی وبرای خودت میدویدی..حتی برای عکس انداختن هم نمیخواستی بایستی  اینجا هم زندایی بهت شکلات داد تا وایسادی:

 

               زینب 20 ماهه در مشهد 

 اونجا بردیمت عکاسی و ازت عکس انداختیم که اون عکس رو هم  خیلی دوست داری

این دفعه که رفتیم هم مثل دفعه قبل تا وارد صحن میشدیم شروع میکردی دویدن وباز من به دنبالت.... اما عکس انداختن رو دوست داشتی

             زینب 2 سال و5 ماه

 یکبار هم با چادر رفتی حرم که خیلی ناز شده بودی وخانم .اما این دفعه همش حواست به چادرت بود که جمعش کنی .و حسابی خانم شده بودی وکلی باهاش نماز خوندی اونجا..            

 این هم عکست (ماشاالله لاحول ولا قوه الا بالله)

 

              زینب 2 سال و5 ماه                    

                     

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)