زینب زینب ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

زینب خانم کوچولو

درگذشت آیت الله خوشوقت

1391/12/3 2:20
نویسنده : مطهره
690 بازدید
اشتراک گذاری

فقدان عالم بزرگ حضرت آیت الله عزیزالله خوشوقت (رضوان الله تعالی علیه) بر امام زمان و رهبر عزیزمان تسلیت باد.

 

استاد

آنقدر برای خدا عزیز بودی که تو را از کنار خانه اش و در خوشترین وقت بسوی خویش بالا برد

              

 

 هنوز مدتی از درگذشت استاد اخلاق حاج آقا مجتبی تهرانی نگذشته و هنوز دلمان داغدار آن عزیز بود که خبر ارتحال آیت الله خوشوقت را شنیدیم

آندو عزیز هردو در حوالی خونه  ما بودند وما برنامه های محرم و ماه رمضان وشبهای قدر رو توی این دو تا مجلس بودیم..

شبهای قدر اول میرفتیم بازار تهران و من خیلی برنامه اونجا رو دوست داشتم ..حاج آقا مجتبی اونجا قرآن سر میگرفتند وآنقدر با اخلاص بودند که همه را می گریاندندوصفای خاصی داشتند که من کمتر جایی دیده بودم و بعد میرفتیم مسجد امام حسن مجتبی چون دیر تر تموم میشد ..

بابا هم مرید آیت الله خوشوقت بود وتا میتونست نمازهاش رو میرفت مسجد امام حسن مجتبی میخوند..من هم گهگاهی بیشتر پنج شنبه جمعه ها با بابا میرفتم اونجا. اوایل که اونجا میرفتم خیلی برام جالب بود که اینجا همه جوان ها هستند واکثرا با بچه های کوچک ونوزاد میان مسجد..یعنی هر دفعه که مسجد میرفتیم حدود 10 الی 15 تا بچه حداقل اونجا بودند و من تا موقعی که شما به دنیا نیومده بودی میرفتم اونجا و محو بچه ها میشدم وجالب تر اینکه هیچ کس اعتراضی به سر وصدا کردن بچه ها نمیکرد

 وقتی هم که به دنیا اومدی 7 روزت بود که رفتیم مسجد و آقا در گوشت سوره حمد  رو خوندند

دیگه اونجا زیاد میرفتیم و تا مغرب میشد بغلت میکردم وبا ماشین میرفتیم مسجد ,حتی یادمه اولین بار که چند قدم راه رفتی اونجا بود....توی فاطمیه ومحرم و  مناسبت های دیگه میرفتیم اونجا...دیگه خانم های توی مسجد میشناختنت وصدات میکردند..توی مردانه هم که پیش بابا بودی حاج آقای خوشوقت بارها دست روی سرت کشیده بودند و ماشاالله میگفتند..

به قول اهالی مسجد حاج آقا بچه ها رو خیلی دوست داشتندو جوان ها را تشویق میکردند که بچه هاشون رو مسجد بیارن واونجا بازی کنند..البته برای اینکه خیلی مردم اذیت نشن بچه دار ها طبقه سوم میرفتند واونجا دیگه یک مهد کودک حسابی بود

حالا که دارم اینها را مینوسم برایت ,دلم بی نهایت میگیرد برای جای خالی  این عالم بزرگ  که با هیچ چیزی پر نمیشود 

حاج آقا همیشه خیلی ساده صحبت میکردند وسفارش همیشگی شان تقوا بود...یعنی دوری از گناه وانجام واجبات .

..بیایید برای شادی روحشان صلواتی بفرستیم

          4.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نازنين رقيه
5 اسفند 91 18:35
منم به نوبه خودم تسليت ميگم